Hej å hå, nu är det sommar!!

Åhh, vilken skön helg! Äntligen är sommarn här!!

I fredags slutade jag tidigt, så då hälsa jag på min käre vän C. Vi tillbringa dagen med sol, fika, surr och glida! Sen kom våra pojkar hem och då var middagen förberedd som vi åt tillsammans. Grillat och klyftpotatis!! Är så underbart gott i all sin enkelhet.. Sen blev det en å annan bira i solen, underbart!!

Sen däcka jag hemma i soffan...

Lördagen började med strålande solsken och förberedning för att fara och sova i stugan för första gången denna sommar. Sen middagsförberedelser innan vi och min kusin D med barn begav oss. Sen blev det grillning igen, med fler goda vänner och surr och bara umgås.
Sen sov vi gott i stugan, även om det blev väldans varmt för min del..

Denna dag,söndag började riktigt härligt med frukost ute i solen, och sen en tur med båten på en spegelblank älv och under en molnfri himmel med solen värmande i fejan... Skulle varit kul att visa lite bilder, men det får bli senare...

En riktigt härlig sommarhelg med andra ord!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback