Kall, Kall och Kall...

Ja, här kommer de nu. Det är som vanligt bara att klicka på de för att de ska bli stora, och klicka en gång till så blir de små...

 
Detta är bilder från sovrumsfönstret. Den första bilden är under snöstormen, den andra bilden är morgonen efter.
En viss skillnad...
(Det är taket över jaccuzzin ni ser i nederkant på bilden)

C var i behov av kärlek, och jag ställde upp!!
(C, nu kan du inte förneka detta, nu finns bilden tillgänglig för hela världen)

Var så underbart att vakna sju på morgonen till denna utsikt över Skutans baksida!!

Snöstormade skotrar...


Skotertur fredag:
   
Vintervyer!!

C skulle förstås styla och lyckades köra fast skotern UNDER ett träd...
  
Fastkörning 1,2 och 3 som fastnade på ca 30 sekunder, men det tog nästan två timmar att ta oss därifrån. Med otaliga fastkörningar.

Och vi som inte körde fast...

Dessa låg på leden och sov när vi kom och störde. De lunkade med sänkta huvuden därifrån...

E
 
EFter alla fastkörningar orka vi inte åka nå mer, så lunchen intogs såhär.
Över öppenspisen hemma på pensionatet...

Love is in the air!! Jag och E!!

E slappar efter en välförtjänt massage...

Skotertur lördag:
  
Efter en felkörning tog alla vi fyra brudar och körde fast och krascha lite med varandra...
Det är min skoter som ligger halvt begravd under snön...
 
Osså var grabbarna tvungna att köra fast lite mera...

Utsikt från Kolåsens fjällhotell där vi åt lunch.

Denna meny var väldigt välkommen efter sex mils körning...

Och såhär trötta var vi efter tolv mils skoterkörning.

Nu kanske det verkar som om vi bara körde fast vilket vi inte gjorde, men det är ju lite svårt att ta kort medans man
kör, det blir ju att kameran åker fram när man stannar, och då var det ju oftast nån som kört fast..

Här kommer lite bilder från pensionatet:
  
Utomhusjaccuzzin och bastun...

Mitt och E's rum, och vi hade bara hunnit vara där en timme...
 
Matsalen

Tv-rummet
  
Mysrummet med det uppstoppade lodjuret som en kväll attackerade min stackars kusin...

Ja, det var väl det hela... Oj vad mycket bilder det blev, tilläggas ska att jag snott lite bilder från Pauline också, så både hon och jag står som fotograf.

Nu ska jag hem och inta ryggläge, så jag är pigg när jag börjar jobba 06.00 imorgon bitti!!

God kväll kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy fan va snö!!! Å jag får en liten klump i magen och längtar efter min skoter och fjällåkning!!! Puh....

2008-03-27 @ 11:51:51
URL: http://blogg.op.se/ragundamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback