Så var det helg igen...

Veckan blev ganska lugn, förkylningen tog sig igen efter att ha jobbat en dag, så onsdag, torsdag var jag hemma. Tog och städa lite.... Så nu är det fint hemma igen, ett tag i alla fall...

Annars har det inte hänt så mycket. Jo, vi har fått våran nya 46 tums tv. Oj, vad stort 46 tum är...
Är nästan så man ryggar bakåt i soffan.... Hoppas bara att den får funka nu då!!! Fast denna gång har vi handlat av den lokala tv-handlaren, inte nå idiotiska internetleverantörer, så förhoppningsvis ska det inte bli lika mycket strul och väntan om det blir nåt fel nu.

Idag ska jag på SPA-dag hemma hos en av mina kollegor, tillsammans med resten av mina kollegor. Ska bli supertrevligt med bastu, massage, mat, och kanske lite alkohol...
Hoppas bara att det får förkylningen att försvinna ur kroppen, och inte förvärras och eventuellt utvecklas till hjärnhinneinflammation eller nåt....

Annars så ser jag fram emot att se nya lördagsunderhållning på tv4, nämligen Körslaget.

Stjärnorna i Körslaget Foto:Linus Hallsénius/TV4
Får väl se om man hinner se det ikväll, annars hoppas jag det blir nån repris.
Agnes som har en så blyg uppenbarelse, hur ska hon kunna leda en kör??
Ja, det ska bli intressant!!

Nu är det fika , så jag må gå..

Men lev väl, gott folk, det ska jag göra!

Kommentarer
Postat av: animi

hoppas du blir frisk snart.. Känns som att jag nästan inte sett dej nu när jag varit hemma.. Kanske är för att jag legat som en tråkig blobb i soffan de gånger ni varit här eller/och kanske för att jag typ inte går utanför dörren den sista tiden.. så de är nog mitt fel.. sorry :P

2008-04-02 @ 18:27:08
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: animi

kanske är bra att vi inte ses så ofta.. för du är ju bara elak! :P

2008-04-03 @ 11:53:19
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback