Bilder!!

Så kommer lite bilder... Har med mig datorn till Svärisarna...
Jaha, vad ska vi börja med då??

Här är härliga bilder från sista april som vi firade hemma med premiärgrillning och vänner!! Så himla mysigt och gott. Jag och V städade iordning på gården på dagen och tog ut utemöblerna, så det blev även premiärsittning av dem...

Mmmm.... Vår, vin och grillning....

Grillmästarna och den delikata maten...

Åsså jag då, och ni kanske ser lite röda slingor i kalufsen sen färgkursen..

Lite mer bilder på mig, bara för att jag älskar det så mycket.... Not...

På SPA-dag med kollegerna...

På tjejkväll med Brudarna...

Och på 30-årskalas... Hmm, tror inte fotografen mår bra...


Våra kära grannar var oxå på 30-årskalas... (Jag tror jag fick Hannas medgivande till att lägga ut bilder?!?!)
Hihihi, så himla härlig bild!!


Och så Pappa mitt i alltihop... Han är uppenbarligen musbränd, och klarar inte av att hålla i kaffekoppen, så han dricker kaffet med sugrör... Lustigt!!

Ja, det var lite bilder i alla fall...

Ikväll blir det middag hos systeryster, mera grillat!!

Hare bra!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, sinnesjuk bild, jag lovar, jag kan gömma mig bakom en salt pinne... hahah!

2008-05-04 @ 15:47:48
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Helena..

Ja, den är så himla skojig!!

2008-05-05 @ 13:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback