Hallå!!

Oj, vad dåligt med uppdaterinagr det varit här på sistone...

FÖrra veckans viktkamp sluta på +1kg, eller ja, då skulle man kunna säga att jag är uppe på +-0 då eftersom jag gick upp ett kilo första veckan... Promenaderna går hyfsat bra, ahr denna vecka varit lite varannan dag, men om man kollar i tidningar med "motinsscheman" och så så ska man inte promenera varje dag,e ller ja, man behöver i alla fall inte.. Fast mina intentioner är nog att göra det ändå, för att jag vill, men man behöver kanske inte ha så dåligt samvete då även om det "bara" blir varannan dag...
Igår blev det inte nån promenad i alla fall... Däremot så städa, putsa, kratta, grävde, flytta och dona vi ute istället... OCh med värken i kroppen idag så känns det som om det gjorde nytta oxå...

Är så himla härligt att hålla på ute!! Jag gillar ju verkligen trädgårdsarbete egentligen, är bara lite lat tror jag.. Vi började redan i lördags med att plantera ut mina solrosor och lite sånt pyssel, och fortsatte igår... Vi var ute till klockan var halv nio!! Men då var det verkligen jättefint på gården oxå!! De som sett den vet att det avr riktigt stökigt och skräpigt där innan, men nu är det knappt så man känner igen sig... Så skönt och roligt det är!! Önskar verkligen att jag hade tagit före-och-efterkort, så hade ni kunnat få se!! Men det kanske finns nån bild...

Mor och far kom även de bort med lite plant...

Och så plantera jag lite mer själv, efter att ha rensat upp i den ena av våra rabatter...
Gladioler (fast mörkt vinröda)
och Krasse
Och ja, lite annat.... SÅ nu hoppas jag det blir riktigt fint... Ska nog flytta våran andra rabatt oxå, men det hanns inte med igår...

So long, Fellas!!

Kommentarer
Postat av: emelie

underbara blommor ! (:
spana gärna in min blogg också och komentera ! (:

2008-05-12 @ 16:38:28
URL: http://ewelie.blogg.se
Postat av: Hanna

Hello!! Vad duktiga ni är!! Ja, det är lite sjukt egentligen att manska ha dåligt samvete för allt, tex, att man "bara " går varannan dag! det är vl sketa bra!

2008-05-12 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback