Illa illa

nu är det riktigt illa. Om inga andra tecken har varit tydliga nog, så är detta ett som är säkert.
Jag är nu gammal för jag har fått en skäggvårta!!!
Eller ja, det är ingen vårta. Det är ett födelsemärke jag har, snett nedanför munnen till vänster, som utvecklat skägg!!

Ja, ett hårstrå i alla fall!!

Av en händelse upptäckte jag det idag. Kände hur hela min ungdom bara flög iväg för att aldrig återvända...
Och dessutom, hur många människor har sett detta, utan att säga nåt?? För detta hårstrå är kanske drygt en halvcentimeter, det är ingenting som utvecklats inatt i alla fall!!!
Åhh, ångest, ångest, ångest...
Och detta måste ju vara ett tecken om nåt hur fåfäng jag är, som inte upptäckt detta tidigare.
Nu vet ni hur ofta jag tittar mig i spegeln... -Aldrig....typ.....



OBS detta är inte jag. Jag upprepar, detta är INTE jag....


Usch och fy och tvi... Nu ska jag leta rätt på en pincett och åtgärda detta omedelbart!! Och ser ni minsta lilla antydan till skägg i framtiden, så tell me!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback