Kom igen nu!!

Senast igår var det in 44st!! 44st!! och det är bara två stycken som fyllt i listan.
Släng in ett enkelt hej i alla fall, om ni inte vill fylla i den...

Hade väldigt skoj i lördags i alla fall. Åt först god mat med kära vänner, sen blev det lite tjejförfest hos en annan vän och sen blev det utgång. Mycket, mycket folk var det. Otroligt skojigt, märks att det typ var det enda som hänt på Hammarn på hela hösten. Igår blev det bara mys och lugn och ro.
Jag och E var så sugna på det fina vädret så vi tog å ägna oss åt lite sånt här:


Å så var jag ju tvungen att leka lite fotograf oxå...
     
Eller ville väl mest försöka få fram hur otroligt vackert vädret var!!

Idag känner jag mig nästan lite krassligare igen, men har jobbat i alla fall. Eller är väl mest hostan som irriterar nu. Ska försöka trycka undan resten av denna förkylning. Vill inte ha en karensdag till, vill ha mina pengar!!!

Nu ska jag kika på Färjan, och sen kurera mig!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Hej!!

2008-11-18 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback