Onsdag

Och vad bjuder den på då? Jo, jag sluta tidigt så jag och V uträtta lite ärenden på byn, ordna farsdagspresent och hämta däck och sånt. Sen for vi hem och pyssla ihop grejerna. Sen kom U, så då gick vi ut på promenad. Jag hade kommit på en ny rutt. En gammal skogsbilväg som går inte långt härifrån. Har bara åkt den en gång. Och då la jag aldrig märke till hur mycket uppför det var. Den börja med typ en kilometer uppförsbacke!! Inte långt ifrån kan det ha varit i alla fall. Som tur var blev det nerför hem sen!!  Härligt men jobbigt med lite intensivträning. Sen blev det lite stretch, tror det kommer att underlätta min kommande träningsvärk från yogapasset igår oxå.
Nu har jag lagat maten och väntar på E och V som är och tränar. Idag blir det min och V´s favorit, korvstuva!!
Sen ska jag hälla upp ett bad till mig själv och mina muskler och bara må bra en stund innan det är dags för Äntligen hemma och Grey´s. En härlig dag med andra ord!!

Nu kommer E och V hem!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback