Önskelista 2009

Arrrrghhh! Har nu suttit jättelänge och gjort en jättebra önskelista med bilder och allt!! Och vad händer??  Jag vet inte, men allt försvinner i alla fall!!! Grr.... Jag hatar datorer!!
OK, ska försöka behålla lite lugn och kanske göra en ny...

1. Systemkamera. (Eller i allafall bidrag till en)
Så jag kan ta fina kort!! Och nära närbilder!

2. Utlandsresa (Eller i alla fall bidrag till en.)

3. Nya mysbyxor exempelvis dessa från ellos
Art.nr 692-4443 strl. 7

4. Böcker
    Omslagsbild: ISBN 9789164202666, En plats i solen Omslagsbild: ISBN 9789146218029, Aldrig fucka upp Omslagsbild: ISBN 9789146219354, Flyga drake Omslagsbild: ISBN 9789146218807, Tusen strålande solar Omslagsbild: ISBN 9789173513067, En shopaholic får en syster
    -
Liza Marklund  En plats i solen
    -Jens Lapidius Aldrig fucka upp
    -Khaled Hosseini Flyga drake och Tusen strålande solar
    -Sophie Kinsella En shopaholic får en syster

5. CD-skivor
    Evergrey, Torn 2008 (Digi/Ltd) Metallica, Death magnetic 2008 Nickelback, Dark horse 2008
    -
Evergrey Torn
    -Metallica Death magnetic
    -Nickelback  All the right reasons och Dark horse

6. Filmer
DVD Komedi, Mamma Mia DVD Drama, Grey's Anatomy/Säsong 2 del 2 DVD Drama, Grey's Anatomy/Säsong 3 DVD Drama, Grey's Anatomy/Säsong 4
    -Mamma Mia  
    -Grey´s anatomy Säsong 2 del 2, Säsong 3 och Säsong 4.

7. Presentkort på olika typer av kroppsvård hos t.ex Ulrika, Hanna och Veronica.

8. Yogamatta

9. Presentkort på alla möjliga klädaffärer, inredningsbutiker, ja, vart som helst går bra.

10. Fina saker som passar in hemma. Jag tror ni har ett hum om vad jag menar.


11. Glöggset. Kanske detta från Ellos eller detta från Indiska
                 Rött glöggset från Indiska
12. Varma tofflor från Shepherds t.ex dessa:
Shepherd: Stone 472-25
13. Nya skoterskor, så jag slipper ha Kickans.
Kamik: Claremont
Kanske dessa från Kamik, finns på brandos.se.

Eller dessa: Wapiti från Snopro.

14. Smycken i alla färger och former. Nästan i alla fall...



Tror jag kanske hitta igen alla grejer igen... Tur för er! Förmodligen kommer det att komma mer grejer framöver, men detta är ju en bra början i alla fall.

Här kommer bilder jag tog när jag var ner och hämta posten idag.

Hammarstrand är inbäddat i frost.


Jaha, då har man spenderat hela dagen framför datorn. Jippi, kunde kanske ha gjort mer nytta.
Men jag har beställt julklappar, så nu är nog över hälften klart!! Kanon!! Och så har jag ju gjort en önskelista oxå.
Jaja, lite nytta har jag ju gjort då....

Nu ska jag slita mig från datorn!!!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback