So what??

Alltså, jag har precis kommit på mig själv med att vara ett stort Pink!-fan... Har ofta tyckt att hennes musik är bra, gillat hennes låtar, men har aldrig funderat mer över det. Men på den senaste tiden har jag liksom upptäckt att jag tycker att hon är verkligt bra. Jag gillar ju faktiskt nästan alla låtar hon släpper. Å jag tycker hon har en jävligt tuff stil, och verkar ha bägge fötterna på jorden, och ja, riktigt cool brud.

Och hon ser ju riktigt bra ut!! Detta är min favorit just nu. Lyssna och titta på den kaxiga videon här: So what.

Några andra som jag inte riktigt tagit till mig tidigare, trots att hela Hammarn verkar ha fallit för dessa är Volbeat.

Dessa grabbar gör riktigt skön musik, som t..ex Maybellene I hofteholder. Klicka, lyssna och njut!!

Så några skivor av dessa i julklapp skulle inte svida.
Volbeat, Guitar gangsters & Cadillac blood (LP) Volbeat, Rock the rebel metal the devil 2007 Volbeat, Strength/Sound/Songs 2005
Från 2008                                                  Från 2007                                                 Från 2005
Pink, Funhouse 2008


Några andra grejer jag kommit på i efterhand till önskelistan är
-Längdskidspaket, tänkte att man kanske skulle ta och prova spåret som utgår från husknuten nästan.
-Teskedar, lider storbrist på sådana varje gång nån fyller år och man ska äta tårta. Kanske dessa från IKEA:
Svit dessertsked
SVIT Dessertsked

Och oooo..... har ju gått och kommit på massa saker.... Å bara för att man inte skriver ner de på en gång glömmer man bort de....
Jaja, känns som om det har blivit en ganska lång lista i alla fall... Man känner sig lite som en bortskämd skitunge, eller som ett barn i alla fall som skriver önskelista. Men det har som bara fortsatt så sen man var liten, och så gör vi alla i våran familj, då kan ju alla få det de vill ha istället för att man ska köpa saker som kanske inte kommer till någon användning sen. Sen så är det ju bara en ÖNSKElista...

I alla fall så ska vi få nya fönstren monterade imorgon!!!! Äntligen!!! Hoppas bara att det inte blåser lika mycket imorgon som det gjort idag, då blir det kallt och blött hemma hos mig... Så nu har vi burit in fönstren och börjat täcka golven, skulle göra det så de kunde springa inne med skorna eller nåt. Ja, just ja, E tyckte ju att jag skulle göra klart det... Hmm, tiden springer ju bara iväg när man sitter framför datorn... Jaja, får väl kanske slita mig då...

Jo, måste ju bara berätta, jag och V gjorde årets första snöänglar idag!! Var lite barnvakt åt honom medans hans mor var på möte. Så då passa vi på å åka madrass å leka i snön, och göra snöänglar. Härligt!! Och så har jag tagit fram snöslungan. Det är så himla skoj!! Lite som gräsklippning fast med snö, det är som en liten paus i min vardag, nästan meditativt, att sitta på gräsklipparn, eller köra snöslungan. Ja, lite knäpp är jag nog... Dessvärre läcker den bensin, så det gick inte att köra så långt, såg denna dyra bensin bara rinna ut i snön.... Jaja, får bli E´s bekymmer en annan dag. Nu ska jag... ja, just, skydda golvet!!

Å så är det ju snart Håkan på femman i Färjan....

God kväll!!

Kommentarer
Postat av: sys

Man får faktiskt önska sig precis vad som helst, sen vad man får är ju en annan femma...! Men om jag önskar mig en lyxresa mad all-inclusive till Karibien så är det fullt tillåtet!!

2008-11-25 @ 11:12:18
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hallå där! Riktigt trevligt att höra att andra har lika bra smak som JAG =) Då menar jag med P!NK alltså, hon är så grym, sååå grym. Och det var roligt att du just nämnde att hon ser bra ut oxå, sa senast igår åt A att jag tycker hon är sååå snygg! Ja, hon är min favorit och har vart många år nu. Men hennes senaste skiva är riktigt bra oxå, och skivan innan det, 1:an och 3:an av hennes CD gillade jag inge vidare. ! =) Hoppas allt är fint så här innan julen =) / Veronica

2008-11-25 @ 23:03:51
URL: http://veronicabsl.blogg.se/
Postat av: Hannah

Pink är så sexig! Älskat henne i flera år!

2011-04-20 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback