Till er!!

Ha, här kommer en lista till er, som läser!! Nu är det väl på tiden att jag får veta lite om er!! Det enda jag vet är ju att ni snittar på runt 50 st om dan!! OK, några vet jag ju vilka det är, mend det kanske rör sig om 10 st.
Ni behöver inte svara på alla frågor, men de ni känner att ni kan svara på.
Svara direkt i kommentarer bara!! Skulle bli väldigt glad om ni ville göra detta! Så behöver ni inte skriva så mycket sen, då vet jag ju vilka ni är i alla fall!! (Hitta denna hos Denise)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Paulin

1. Vem är du? Paulin :)



2. Är vi kompisar? Jajjamän! Eller ja, jag tycker väl det iaf :P



3. Hur och när träffades vi? Jadu..man kan väl säga att vi först träffades genom min bror och sen genom Anders.



4. Tycker du om mej? Jajjamän!



5. Skulle du kunna krama mig? Jajjamän!



6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Julena. För att du gillar julen ^^



7. Beskriv mig med ett enda ord! Härlig!



8. Vad var ditt första intryck av mig? Snäll, trevlig, go & gla!



9. Är du fortfarande av samma åsikt? Jajjamän!



10. Vad påminner dig om mig? Stora lockiga hår



11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En digital systemkamera!



12. Hur bra känner du mig? Jag vet inte faktiskt? Halvbra kanske? :)



13. När sågs vi senast? Igår



14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Jo jag tror nog det :)

2008-11-14 @ 15:24:17
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Kickan



1. Vem är du? Kickan

2. Är vi kompisar? Vi är systrar

3. Hur och när träffades vi? För lite mer än 21 år sen när jag kom ut ur mammas mage

4. Tycker du om mej? ja

5. Skulle du kunna krama mig? ja

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Lyckolena för att du fått pappas bra gener: tjock mörkt hår och solbränna!

7. Beskriv mig med ett enda ord! Självständig

8. Vad var ditt första intryck av mig? Det kan jag omöjligt minnas

9. Är du fortfarande av samma åsikt? -

10. Vad påminner dig om mig? Creed

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Mitt hår och så skulle jag ta ditt

12. Hur bra känner du mig? hyffsat

13. När sågs vi senast? För ca 5 veckor sedan

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? yes

2008-11-14 @ 22:50:56
Postat av: Hanna

1. Vem är du? Hanna

2. Är vi kompisar? Ja

3. Hur och när träffades vi? Oj, kommer inte riktigt ihåg---kanske genom Maria

4. Tycker du om mej? Japp

5. Skulle du kunna krama mig? Jajemensan

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. oj..vet inte!

7. Beskriv mig med ett enda ord! ärlig

8. Vad var ditt första intryck av mig? söt och go

9. Är du fortfarande av samma åsikt? ja

10. Vad påminner dig om mig? hårdrock

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? en resa till ett vsrmt land el en riktig skoter resa

12. Hur bra känner du mig? sådär

13. När sågs vi senast? i lördags till lite disco i vardagsrummet

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? kanske

2008-11-17 @ 20:31:27
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Lena

1. Vem är du? Lena

2. Är vi kompisar? Ja, du är en av mina närmsta!

3. Hur och när träffades vi? Vi har ju gått skola tillsammans, men det var innan vi började umgås... Det var nog Carro som förde oss samman. Riktigt hur det gick till kommer jag dock inte ihåg.

4. Tycker du om mej? Jag ÄLSKAR dig!

5. Skulle du kunna krama mig? Alltid ;)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Ängel - för du är en liten ängel

7. Beskriv mig med ett enda ord! Se ovan

8. Vad var ditt första intryck av mig? Oj, svårt att komma ihåg...

9. Är du fortfarande av samma åsikt? ...

10. Vad påminner dig om mig? Creed, underbara "klivänliga" naglar och fantastiskt hår.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Självklart precis vad du vill, men gärna en resa eller nåt som jag kan följa med på ;)

12. Hur bra känner du mig? Vill gärna tro att jag känner dig mycket bra!

13. När sågs vi senast? När du och V hälsade på för någon vecka sedan? Hur som helst för länge sedan...

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Har ingen...



Sådär ja, nu kan du inte klaga på mig :) Puss

2008-11-17 @ 21:02:48
Postat av: Helena

1. Vem är du? Anjas dagisfröken

2. Är vi kompisar? Skulle väl kanske inte kalla det kompisar...

3. Hur och när träffades vi? När vi jobbade tillsammans på kiorren

4. Tycker du om mej? Ja

5. Skulle du kunna krama mig? Jovars, varför inte?

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Helena Elf, bara för att skillja oss alla åt.

7. Beskriv mig med ett enda ord! Hårsvall!!

8. Vad var ditt första intryck av mig? Öhh, minns jag nog inte....snäll troligtvis.

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Japp!

10. Vad påminner dig om mig? Hårsvall;-)

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En snöhög!

12. Hur bra känner du mig? Morsar på byn och pratar på dagis.

13. När sågs vi senast? När jag hämtade Anja för kanske 3 veckor sedan...

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Jadå!

2008-11-20 @ 22:08:11
URL: http://mattjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback