4 favoriter

Pauline har utmanat mig:

4 arbeten jag haft i mitt liv:
1. Dagisfröken (sommarjobb)

2. Kioskarbetare (Kan väl inte heta så va?)
3. Dagisfröken (vikariat)
4. Dagisfröken (Tillsvidareanställd)
Kanske dags att variera sig??

4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Dirty dancing (Och det har jag gjort)

2. Grease 1 o 2 (Och det har jag  oxå gjort!!)
3. Ensam hemma 1 o 2 (Och det gör jag varje jul)
4. Love actually (Och det gör jag oxå varje jul!!)

4 ställen jag bott på:
1. På västerede de första 15 åren av mitt liv. 

2. I Östersund på både Skolgatan och Stuguvägen.

3. I Gullbacken

4. På Kilen
5. I Gulldalen
6. och nu i Pålgård.

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Grey´s anatomy

2. Desperate housewives
3. Färjan 
4. Christine

4 ställen jag vill åka till:
1. USA, typ överallt...

2. Australien
3. Jamaica
4. Italien

4 favoriträtter:
1. Grillat och klyftpotatis

2. Spaghetti och köttfärssås
3. Kyckling
4. Pizza

4 ställen där jag trivs:
1. Stugan

2. Stockholm
3. Hemma
4. Får skriva som Pauline, på skotern!!

4 personer jag vill utmana:
1.
2.
3.
4.

Som vanligt får ni göra precis som ni vill!!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Paulin

Oooh, vi får ta och arrangera nån julfilmstittarkväll tillsammans! som vi gjorde förra året :D

2008-10-29 @ 10:08:07
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut!! Skulle kunna ha det snart, nu är ju snön här!! Och jag köpte skumtomtar idag: julkänslan var total!! =)

2008-10-29 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback