Åhh, vad svårt!!

Vilka ska man rösta på i IDOL egentligen??
Tvärtemot många andra som det verkar så tycker jag många är jättebra!!
Har röstat på Lars, som jag bara gillar. Jag bara gör det. Och Sepideh fick oxå en röst, som är så grymt bra.... Kanske inte bäst ikväll, men hon är ju ändå bra, så då måste man ju rösta på henne ändå.... Och Anna är ju gudomligt bra, hon har jag glömt att rösta på... Sen är ju Loulou superbra så henne vill jag ju oxå ge en röst.... Och Kevin är klockren hela tiden tycker jag. Han kanske inte är den som utstrålar mest, som sticker ut mest, men han är väldigt jämn och gör alltid bra ifrån sig.... Och Alice är ju oxå jätteduktig... Och jag gillar Robin oxå...

Om jag röstar på alla gör det ju varken från eller till, eller hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback