Blir bara lista idag oxå...

Hitta den på http://www.josblogg.blogg.se/, syrrans alltså...

Vad ska du göra i helgen? Promenera i alla fall. Sen tror jag inte det är så mycket mer planerat. Barnkalas på söndag.
Vem ringde dig senast? I igårkväll
Senaste piercingen? Har bara hål i öronen. 
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?  Håret, är nog de enda jag får komplimanger för oxå. 
Har du fått en komplimang idag? Näe. 
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark och Turkiet.
Vad har du ätit idag? Minirut med baconost till frukost, fiskgratäng, potatis och ärtor till lunch och spaghetti och korvstuva till middag, och nu sist, sockerkaka till kaffet som E och V baka när jag var ute på promenad.
Vad var den sista drömmen du minns? Minns faktiskt inte det, minns sällan drömmar.
Husdjur? En katt, fast han bor hos mor o far.
När spydde du senast? Efter näst sista "tjejkvällen"
Vem var du i Stockholm med senast? E och V och vännerna som var med ner på Iron Maiden.
Vem var du i Gbg med senast? Oj, det var länge sen, med mamma och pappa och två av systrarna när jag var liten på husvagnsemester. Har ingen aning om när...
Vem såg dig gråta senast? E
Vem såg dig skratta senast? E och H som var här och fika, det var till Färjan... Eller, till Matakuten var det nog...
Vilket humör är du på nu? Trött... Börjar 6 imorgon...
Vilka festivaler ska du på? Brukar inte gå på festivaler.
Vad vill du helst göra nu? Bara gå och lägga mig och hoppa tandborstningen och kvällspinken...
Antal ärr på kroppen? Ett stort operationsärr sen jag bröt benet, och ett litet där jag opererat bort ett födelsemärke plus X antal skrubbsårsärr på knäna. Och ett i fingret sen jag skurit mig... Ja, det är endel...
Antal blåmärken på kroppen? Tror inte jag har nåt nu, fast jag brukar alltid ha, och särskilt efter en utekväll, så tekniskt sett borde jag ha, kanske har nåt oxå, men jag har inte sett nåt i alla fall.
Favoritspel? Guitar Hero och Rockband, annars gillar jag Betapet och Spindelharpan.
Vad har du gjort idag? Snoozat, tvingat mig upp å duscha, jobbat, ätit middag, promenerat, kokat kaffe, fikat, glott på tv:n, och nu blogga lite...
Vad ska bli kul? Oj.... Vet inte om jag har så mycket att se framemot just nu...
Vad sa du till någon senast? -Sex... (Och det var inte på nåt snuskigt sätt, E frågade nyss när jag börja imorgon.)
Värsta känslan? Ångest
Bästa känslan? Nykär
Din första tanke när du vaknar? Bara en liten stund till...
Vilken ringsignal har du på din mobil?. I´m yours med Jason Mraz, eller One last breath med Creed när I, C och L ringer
Vad har du under sängen? En skarvsladd och damm.
Ser på? Grey´s, Desperate och inredningsprogram.
Lyssnar på? Allt så länge det är bra.... Gärna hårdrock...
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Har aldrig nån aning om vad jag ska svara på denna fråga. Morfar brukar det bli.
Vad vill du bli när du blir stor? Det är min stora livsgåta...
Hur skulle dina vänner beskriva dig? Ja, glad kanske... Gosjuk kanske oxå...
Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? När jag och E blev tillsammans, igen.
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? Golf, de verkar tjäna stooora slantar..
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Blindtarmen behöver man ju inte...
Vilken superkraft skulle du vilja ha? Flyga
Vad är du beroende av? Chips...
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? En chipspåse, en bra bok och en båt så jag tar mig hem när jag är utvilad... =)

God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Va? Är du också Betpetare....hur kul som helst ju!

2008-10-23 @ 08:19:09
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: Helena

Japp, nu var det förstås väldigt länge sen jag spela, och har sällan tid, men det är väldigt roligt!!

2008-10-24 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback