Hopp

Näe, kom inte på nån bra rubrik idag...

Jaha, vad tänkte jag skriva om idag då?? Har inget speciellt...
Kan göra en snabb sammanfattning av min status idag.

-Hann aldrig städa klart igår, så det får bli idag när jag åter slutar tidigt. Går mycket bättre att städa när det bara är jag och V hemma ändå, blir mest irriterad på E som inte gör saker på mitt sätt...
-Kanske till och med riktigt på is, bara... ja... Om jag säger såhär: det går inte så bra, men jag fortsätter göra mitt bästa. Jag promenerar lite då och då, men nu är det nog maten som är jobbigast, och allt anant gått man sak avstå ifrån. Men jag kämpar på... Glömde väga mig imorse, men förra veckan vägde jag typ lika mycket som jag vägde från början igen. Blir så arg på mig själv... Varför kan jag inte låta bli?? Varför?? Hur tränar man upp självbevarelsedriften??
Ja, det är väl mina stora grejer just nu.

Var i alla fall på Yoga igår igen, och nu börjar det komma igång på riktigt, usch vad jobbigt det är!!
Men kunde inte riktigt slappna av igår, eller kunde inte sluta tänka rättare sagt. Allt bara malde på; jobbet, städandet och alla andra vardagliga problem. Inte bra, det är ju därför jag går dit, för att få en paus i vardagen... Får anstränga mig mera nästa vecka. Eller försöka hemma. Men det finns ju liksom inte så mycket tid till det, är så gott som aldrig ensam hemma, och vårat hus är så litet så är man inte ensam så får man inte lugn och ro.


Skulle inte vara så fel att vara på ett sånt här ställe nu....
Är så himla avis på U och B som åker till Egypten om en vecka, i elva dagar!!
Vill oxå!!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback