IDOL

Jaha, så var det dags för IDOL igen... Det börjar bli tydligare vilka man ska rösta på. Missa förra veckan, så där kan jag inte uttala mig. Men ikväll var det i alla fall Kevin
 Kevin rockade loss. Foto: Daniel Ohlson/tv4
                                                                  och Robin E
Robin Ericsson sjunger. Foto: Daniel Ohlsson/TV4.som lyste allra starkast. Därav mina första två röster. De fyllde hela tv-rutan, och då har vi en 46" tv, så det vill ju säga ganska mycket.. =) Johan kan var bra för första gången tycker jag, inte så himla skrikig och....ja...nåt.. Han fick ingen röst av mig dock. Min tredje och sista röst gick till Anna, kanske inte hennes bästa, men hon är ju bra. Sen var det nån som sa att hon är lik min vän L, så jag kanske känner extra mycket för henne därför, måste försvara henne liksom...
Robin är jättesöt, en riktig tjejtjusare, men han kan inte sjunga. Är det bara jag som hör det?? OK, jag är ingen expert, juryn vet bättre än mig, men jag tycker verkligen han sjunger dåligt, jag gör det!
Lars Eriksson sjunger. Foto: Daniel Ohlsson/TV4.
Lars däremot vet jag inte vad som hänt med. Han verkar ju vara en annan människa än den han var från början, eller så visar han sitt rätta jag nu, vet inte riktigt. Jag som verkligen gillade honom, nu håller jag med Laila, han tar nån annans plats, tänk om Loulou fått vara kvar istället!!

Undra om man ska ut på en liten, liten promenad, få lite frisk luft??

God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback