Lördag

Och vad hände då då??
Jo, jag och C var ut på en skogspromenad i två timmar och knäppte kort. Japp, det är sant, vi knäböjde, kravlade ovh klättrade för at få de rätta bilderna. Hon har just köpt en riktig systemkamera, så jag är väääldigt avundsjuk, fick springa där med min lilla digitalkamera jag, medans hon fick knäppa alla fina bilder...
Är så frustrerande när man inte kan knäppa de bilder man vill.
Men här kommer några i alla fall som blev hyfsade.

Det var minusgrader natten innan
  

Halvskaplig utsikt fick vi...

                     Ser ni lutningen på marken??
  


  



   


Här ser nu ungefär våran rutt. Utsiktsbilderna är tagna på ett hygge däruppe vid pilen, sen har vi tagit oss neråt därifrån i gamla skogsmaskinspår.

Sen gick vi hem till C och fika mackor oh varm choklad som D gjort iordning. Det var Mums!!!
Sen spela vi Guitar hero och senare på kvällen knäppte jag denna bild från deras altan.


Det är så häftigt med dimslöjorna...

Sen blev det i alla fall dusch och lite styling, för då var det dags för tjejkväll.
E sa -"Hälsa grabbarna". För på nå märkligt vis så hamnar det alltid massa grabbar på våra tjejkvällar...
Vi var hos I i alla fall och surra och hade trevligt. Sen skulle vi tydligen åka til en annan "drickning" eller vad man ska säga, var ingen fest, men några människor som satt å drack, en drickning alltså. Och då var det ingen tjejkväll nå mer. Så satt vi där å surra när nån kom på att vi skulle åka vidare, och bada badtunna. Sagt å gjort. Kvällen avslutades med bad i badtunna, j*vligt härligt var det med minusgrader ute och mellan 35-40 grader i vattnet. Å sen blev det hemresa.
Här är en väldigt dålig bild från detta, men jag hade bara mobilen tillgänglig, och det lät inte som om nån tyckte det var en bra idé att knäppa kort.


En rolig, och annorlunda, dag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback