Måndag

Har väl inte hänt nåt särskilt idag, jobbat och ätit och sen på promenad med I och hundarna.
Men ni kan ju få se lite mer bilder som jag knäppt. Detta är från en härlig sensommarpromenad.


Härliga färger!! Som en godisskål...
  
Läckra träd... Ojojoj, illa, om jag börjar tycka träd är läckra..... Men ja härliga då, det känns som om jag börjar  tjata mycket med det ordet...
 




Det var riktigt mysigt att vara ute och gå denna dag.

Nu har vi precis kollat på Färjan på Femman.. Och ja, vad ska man säga.... Alla personer som är med är precis så som man tror att de ska vara, när man lite elakt föreställer sig dem... Alltså....hmm.... om man skulle göra en parodi på hur det kan vara på en färja, skulle man göra precis såhär, fast det är verkligen såhär. Förstår nån?? Det är nästan så man skäms när man tittar på det, samtidigt som det är väldigt roligt. Bartendern som flörtar med alla och tycker själv att han är så himla häftig och snygg och typ coolast på hela båten. Känns som om han tränat hela sin karriär på att vara med i en dokumentär och komma med klatschiga repliker. Och alla fulla människor, som springer runt i töntiga hattar och sjunger och dansar och tror de är coola så länge de är fulla, men som förmodligen sitter och skäms ögonen ur sig nu i nykterhetens namn... (OK, jag skulle förmodligen oxå höra till den kategorin!!) Och kryssningsvärden som på sin härliga värmländska tar sitt jobb på största allvar, och påminner så enormt mycket om Roland i Torsk på Tallinn, ni vet han med "Dansbandspärmen" som jagar Eda och spelas av Robert Gustavsson.
Nu får ni absolut inte tro att jag risar serien, jag tycker den är riktigt rolig att titta på!!


Nu ska jag nog kanske krypa till kojs, är rätt trött...

God kväll på er!!

Kommentarer
Postat av: Sys

Snubben som är bartender, Håkan, har ju rutin på det där; han var med i "Baren" för några år sen. Han var lika töntig då....=)

2008-10-13 @ 22:56:10
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo, jag vet.. Tyckte att jag kände igen han, så var det nån som sa att han varit med där...

2008-10-14 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback