Rys!!

Efter två kvalomgångar av IDOL har jag nu utsett mina favoriter i årets upplaga.
I tisdags, tjejernas kväll var det
LouLou Lamotte. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
LouLou och
Sepideh Vaziri. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Sepideh som fick mina röster.

Ojojoj, säger jag jag bara om Sepideh, hur kan den rösten få plats i den tjejen?? Otroligt bra. Och Loulous röst är så himla mysig, jag blir alldeles varm när hon sjunger.

Igår, killarnas första kvalomgång,  var det bara en som fick mig att rysa (och rösta), och det var
Lars Eriksson. Foto: Daniel Olsson/TV4
Lars. När de berätta vilken låt han skulle sjunga (Everybody hurts med R.E.M) börja jag nästan rysa redan då. Och det var bättre än jag hade trott. Han har så himla underbar och härlig röst!! Jag smälte direkt, från första tonen...
Foto: DANIEL OHLSSON

Jag tyckte alla killar sjöng jättebra, med varierande bra uppträdanden. Tjejerna höll också hög klass. Enligt min åsikt, så var det nog första året som alla sjunger kanonbra. Brukar alltid vara några självklara som åker ut från början, men i år är alla bra, jättesvårt att lista ut vem som kommer att åka!! Fast jag blev lite besviken på Anna, det var verkligen skittråkigt, man hörde ju knappt vad hon sjöng. Och Johan, får nog hålla med Anders Bagge där "Du sjunger hellre än bra, och dansar som en full pensionär" typ...

Nu har jag slutat för idag, och ska nog åka hem och ta in de solrosor som blommar, för nu är det frostnätter, så det gäller att ta vara på de innan de fryser ihjäl. Och kanske även få sätta ner ljungen!! Eller så spar jag det till helgen.

Ikväll blir det i alla fall en mysig kväll. Jag ska åka till U, så ska vi först gå ut och gå och sen är det Roomservice, och sen, det bästa av allt: Grey´s anatomy!!! En helkväll i soffan med en kopp te kan jag tänka mig!!


Hopp o hej!


Kommentarer
Postat av: Sys

Klart ni kan komma på kvällen!

2008-10-02 @ 13:45:59
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback