Höstdag!!

Idag har jag och V gjort höstfint med blommorna. Äntligen har vi fått ner ljungen i krukorna!!

Detta är före dekoration och efter.
             Före                                         Efter
    
    
    

Sen blev det höstpromenad i det otroligt sköna höstvädret med U och I och hennes hundar!!


     

Vovvarna...
    
     Balder                                    Disa

 
Och nu är vi barnvakt åt denna lilla trollunge. Får nästan tjata sig till att få vara barnvakt, de är ju alltid hemma!!
Nu håller hon på att reta gallfeber på V, så det är nog dags att hoppa till sängs nu.

Ser ni, vad skoj att få lite bilder på vad jag gör, eller är det bara jag som tycker det??

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Näe det är inte bara du som tycker det är roligt, jag tycker också att det är jättekul!! ^^

2008-10-11 @ 20:38:39
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken tur att nån uppskattar det då!! =)

2008-10-11 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback