Bilder

Nu ska det bli bilder!! OK, orkar kanske inte med alla ikväll, men jag börjar lite i alla fall, fick önskemål på det av Johanna som sitter på tåget gäralöus...


 

En härlig höstbukett med min första blommande solros...


Ja, här ser man ju hur enormt lång solrosen blev, V mäter väl kanske drygt  1möh.
  
Här leker jag proffsfotograf, blev rätt nöjd med dessa bilder faktiskt!! (med tanke på att det bara är en vanlig digitalkamera och en alldeles grön amatörfotograf som tagit dem.)
 Såhär kan det se ut när man plockat in en liten bukett solrosor...
Och här har jag plockat in de enda blommande solrosorna.
 Resterande står här i en vas, och börjar blomma de oxå!!

Här är lite bilder från min trädgård.
    
   
    

Ja, det får väl duga så långe, så Johanna slipper vänta, tar ju tid det här... Men från och med nu ska jag nästan lova att det kommer att komma många bilder!!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: MOR

Du kanske ska bli naturfotograf!!

2008-10-10 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback