Zzzz....


Oh shit vad jag är slut....
Börja dan med att V väckte mig halv sju och undra om vi skulle åka på "Höstfest" nu,de har haft det på dagis idag. -Näe, vi ska inte kliva nu, vi ska kliva upp när väckarn har ringt (typ en och en halvtimme senare). Så tillslut klev vi upp och styla han till en pirat som han skulle va. Sen var vi ut på utflykt på min avdelning nästan hela dagen och grilla och hade skoj, och bara efter det var jag helt matt, man blir trött av att vara ute, härligt trött liksom. Sen efter jobbet var det bara hem å äta middag. Sen for jag på Yoga, våran yoga var ju inställd denna vecka, men de som går fortsättningskursen hade sin, så då tänkte jag att ja hoppar in där då, det får ju gå som det går. Å shit vad jag är slut. Hela min kropp bara skakar. Men det kändes bra, hade lite svårt med några grejor, men överlag gick det bra, min kropp fick sig en riktig genomkörare som det känns. Det lär ju kännas i morgon oxå... Så inatt kommer jag att somna helt ovaggad...

God kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback