Buhu...


+0,6 landade vågen på denna vecka...
Inge roligt, men kanske inte helt otroligt heller. Går inte varje dag, men har gått fyra av sju dagar i alla fall, så det känns inte som om jag behöver ha dåligt samvete över det. Det som även känns jobbigt är ju att nu måstejag ju gå ner samma 0,6kg igen, så om jag går ner 0,6 till nästa vecka, så står jag ju fortfarande på samma ställe som för två veckor sen, drygt!! Men som sagt promenerar gör jag i alla fall.

Idag ska jag i alla fall på Tai chi behandling för andra veckan. Är en kollega på jobbet som håller på att utbilda sig, så hon behöver träna så då fr man gå till henne till ett reducerat pris. Skojigt! Idag ska hon även kolla på mitt ben, som fortfarande inte är bra. Har ju inte heller vilat så många dagar, så det kanske itne är så konstigt. Vi får väl se om hon hittar nåt, vad det kan bero på.

Nu blir det inge mer...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback