Lista

Var in på min Sys blogg och hitta en lista och tyckte det skulle vara lite skoj, så här kommer den!!


Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Absolut ingen, gillar inte Star Wars...

Tycker du att du är attraktiv:  Nej, inte nånstans.

Vad är du allergisk mot: Tror jag är lite överkänslig mot nickel, kan klias av örhängen och skärpspännen som skaver mot magen, annars inget vad jag vet. Jo, lite känslig mot morötter oxå, men det ignorerar jag...

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Magnus

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: På den ena är det 4st och på den andra 2 

Vilken svordom använder du mest: Inte säker, men Jävla säger jag nog mycket.

Äger du en iPod: Nej, bara en gammal mp3 spelare

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Olika varje dag eftersom jag jobbar olika... Men ca 45min innan jag börajr jobba (Och sen hur länge jag snoozar är en annan femma...

Hur många resväskor äger du: Typ 5 kanske, mest gratis väskor från typ ellos och så, så alla är oftast för små när man väl ska ha en resväska.

Var köper du dina matvaror ifrån: Oftast Ica, även fast jag försöker övergå till Coop Konsum, för jag tycker inte våran Ica-butik är nå bra.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Ja, och alla hatar mig för jag allttid gör det oxå..

Har några av dina vänner barn: Ja, även min sambo

Har någon någonsin kallat dig lat: Ja, det var bl.a. pappas tal till E. citat: "Hon är snäll....... Men lat...."

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: Cd:n inne är paj, jag lyssnar mest i bilen, och där satte jag in
Opeth-Damnation senast igår.
Damnation

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Chokladmjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej

Vad åt du till middag: Igår åt vi spaghetti och köttfärssås. E har blivit köttfärssåsexpert, gör en supersuper god köttfärssås!!

Använder du huvtröjor: Japp, är så himla skönt tycker jag.

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Ja, med Kommunal, vi satt utanför jobbet och fika. Eller det var kanske ingen demonstration så riktigt...

Vem var den sista som ringde dig: Svärfar hade ringt idag såg jag.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Berg och dalbanan

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Alla gånger.

Vilket riktnummer befinner du dig i: 0696

Tittade du på tecknat när du var liten: Japp, Trolltyg i tomteskogen var favoriten.

Hur många syskon har du: Fyra

Är du blyg inför det motsatta könet: Nej inte speciellt. Har kommit fram till att jag har nog kanske lättare att umgås med killar, om man bortser från mina vänner som jag verkligen känner.

Äger du några band t-shirts: Mmm, Arvingarna!! (OK, väldigt pinsamt, men jag bär den med stolthet, så det inte ska synas!!) Var väldigt nära att köpa på Iron Maiden oxå, kändes som om man skulle ha en, men jag blev för snål, de kosta fan från 300:-!!!

När flög du senast? I september i fjol, första och enda gången.

Hur många stolar står kring ditt köksbord: Sex och en kökssoffa

Pratar du några andra språk: Engelska, och lite teckenspråk

Diskar du din egen disk: Inte efter varje måltid så, och så har vi ju diskmaskin.

Har du gråtit offentligt: Ja, på fyllan och villan då...

Försöker du alltid lära dig nya saker: Hmm, ja, kanske...

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Näe, är rätt nöjd för tillfället.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: SPelar ingen roll, men det klart att det känns ju väldigt trevligt om han gör det.

Kan du kasta macka: Nja, blir ju inte supermånga studsar, men två-tre kanske

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Hmm, praktiken på en blomsterhandel.

Gillar du att flyga flygplan: Nja, var allt lite läskigt.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: Snäll

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Jag har blivit attraherad av nån som jag först tyckte var oattraktiv, men när jag lärde känna personen så blev den attraktiv. Så på den ounkten är jag ganska fördomsfri nuförtiden

När sov du senast på golvet: På golvet?!?! Har nog aldrig hänt.

Vilken är din favoritdrink: Brukar beställa White Russian, är nog mer på gammal vana, än för att den är godast, men får svara den. 

Gillar du din boendesituation: Japp, lite litet bara.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Många!! Näe, men runt åtta tror jag är lagom.

Äter du frukost dagligen: Ja, nuförtiden så gör jag det.

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nja, har varit det i sommar, men nu försöker jag hålla det lugnt, bara njuta och må gott.

Vilken är din favoritfrukt: Ananas

Tror du på liv på andra planeter: Vet faktiskt inte. Man kan ju tycka att det borde finnas några mer i alla fall

Tror du att Gud är man eller kvinna: OM det nu skulle vara så att det fanns nån som man kan kalla Gud, så är ju bilden av HAN som man ser i alla böcker.


Hur valde dina föräldrar ditt namn: Vet inte riktigt. Märta är efter mamma i alla fall, och Helena vet jag itne.

Gillar du senap: Japp.

Skulle du säga att du är trendig: Nej, absolut inte. Men visst faller man för vissa trender, om de tilltalar mig.

Sen så är jag faktiskt lite besvikna på er igen...
Nu skriver jag nästan varje dag, och nästa dag går jag förväntansfullt hit för att se om nån kommenterat och.........Nej, inte idag heller.... Kom igen nu, please, talk to me!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: animi

Hej.. man känner sej så dum när man bara kommenterar för att du ber om de.. man vill ju själv ha kommentarer, men ändå är man dålig på att ge de själv :P



Det är iaf jätte kul att läsa..

Kram

2008-09-16 @ 12:48:21
URL: http://animi.blogg.se/
Postat av: Paulin

Jag tror att de flesta gärna vill ha kommentarer, men lika många är ganska dålig på det själv...;) men jag ska försöka bättra mig!! Jag har samma problem som dig när det gäller att stå bakom kameran...nästan så man inte vågar visa att man har en :P

2008-09-16 @ 13:04:27
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo, det är väldigt sant... Tänkte på det själv oxå, men jag skriver ju sällan kommentarer, även fast jag är in och kollar MÅNGA bloggar...

Men det var kul att du krev i alla fall. Hur har du det inne i stan då??

2008-09-16 @ 13:05:00
Postat av: Mor

Vilket är ditt fjärde syskon?? Sture eller?????

2008-09-16 @ 14:22:43
Postat av: Helena

Ojdå... Tänkte bara att det är ju samma som Mumlan så det behöver jag ju itne ändra... Men nu när du säger det så har ju hon Kajsa oxå... Jaja, Jag har tre syskon, systrar!!

2008-09-16 @ 15:35:56
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback