Nu igen...

Ha! Har blivit riktigt bra på detta att uppdatera. Får  se hur länge det håller bara. Lär ju inte bli så mycket i helgen...
Blev promenad igår, har börjat fått in det som en vana nu. Känne inte så jobbigt längre utan det känns som nånting jag ska och vill göra. Det är inte längre OM utan NÄR, och det är ju väldigt bra. Nu har jag gått själv i några dagar, och det är oxå mysigt, då går jag med stavar och en ljudbok i mp3:n. Mp3:n är ett måste för gummipluttarna på stavarna har skavts bort så det låter nå hemskt när jag kommer och går när jag slår i stavarna i asfalten. Men som sagt med lurarna i örona går det bra. Just nu lyssnar jag på "Snöstorm och mandeldoft" av Camilla Läckberg.
Omslagsbild: ISBN 9789179535827, Snöstorm och mandeldoftSnöstorm och mandeldoft är en kortroman som Läckberg skrev som juldeckare för tidningen Allas 2006. Martin Melin från Tanumspolisen inbjuds av flickvännen till släktträff på Valön dit han anländer som siste gäst. Förbindelsen med fastlandet avbryts av en snöstorm och fasliga händelser utspelas på den isolerade ön - här anknyter författaren till en klassisk deckarsituation: mord i en sluten miljö.
Och det börjar bli väldigt spännande nu, så nu längtar jag jättemycket till nästa promenad!!
Tyvärr har jag gått och gjort mig illa, eller det kanske är en överansträngning i ena benet, för jag är alldeles öm och svullen på insidan av smalbenet. Har haft det sen förra onsdagen, provade och vila i tre dagar, men det hjälpte inte. Har promenerat i fyra dagar nu, och det hjälper inte heller. Har nu börjat behandla med Voltaren så vi får väl se om det hjälper, och kanske vila i nån dag. Fast inte så mycket, SKA ut och plocka blåbär i helgen.

Nu måste jag jobba igen.

Trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback