Hallå i vårblåsten!!

Här vare blåsigt, blir ju friskt, men samtidigt blir man ganska "urblåst", då menar jag inte dum, utan mer att ALL värme i kroppen blåser ut och det blir kallt in i benmärgen...

jaha, oj, ni anar inte vad duktig jag var igår. Gick till U och B efter yogan, stegräknaren visade på 5998 steg när jag var framme, och den sa att det var 4,588 km. Det måste väl vara tillräckligt med motion för en dag för att vågen ska börja visa lägre siffror, och så ett yoga-pass på det då!!

Ikväll blir det oxå yoga, barnyogakursen! Lär nog kännas ikväll igen att det gick bra igår, i armarna mest tror jag.

Annars så missa jag Äntligen hemma igår, kom inte fram tills U och B förrän kvart över åtta och då blev det ju lite fika och surr och sånt, men Desperate såg jag!
Det var äntligen ett avsnitt som slutade lyckligt för de flesta, annars brukar de vara bra på cliffhangers där..

Oj, nu blev det sådär totalt onödigt och meningslöst här igen.. Får nog hitta på nåt med spännande till nästa gång!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback