Sorry!

Hann inte med nån blogg igår, eller jag hade väl hunnit, men det kändes som om det inte gjorde nåt om jag inte bloggade heller... Ni överlever nog en dag!
Kände mig mycket piggare igår oxå, i förkylningen, fast inte helt kry...

Så vad gjorde jag istället igår då??
Jo, Jag jobba till fyra, sen blev vi bjudna på middag hos svärmor, lax å hemmagjort potatismos, mums!
Sen blev till att skynda hem för att byta kläder och dra på yoga. Det kändes där att det fortfarande finns spår kvar av förkylningen, efter tio solhälsningar var jag nästan svimfärdig, nästan i alla fall...  Men som tur för mig så blev det ingen vanlig yoga igår, utan djupavslappning. Fick ligga och lyssna på en cd, där de gick igenom hela kroppen, kroppsdel för kroppsdel. Så himla skönt... Jag kan säga att de sista tio minutrarna har jag ingen riktig koll på vad som sas, så svävade jag mellan vaken och sovandes.... Efteråt var jag ganska seg, men efter solen sken hela dagen igår, så var promenadlusten för stor för att ignoreras, och då E och V inte var hemma när jag kom hem bestämde jag mig snabbt för att gå på promenad!! Drygt en timme senare var jag hemma... Sköööönt.....
 
Sen blev det nyduschad och fräsch Äntligen hemma, rabarber och gräddte, en knäckemacka med ädelost och en stor, mysig filt i soffan!! Tänkte även avnjuta ett Desperate-avsnitt, men icke sa nicke, då hockeyn visades istället...
Alltså, räcker det inte med bara en final??
 vs.

Idag slutar jag i alla fall tidigt, och då ska jag ta med mig både V och S hem från dagis.
Vi ska plocka påskris och pynta fint hemma!!
Har oxå kommit på att det kanske är nu det är dags för att putsa fönster och byta till vårgardiner....
Kommer jag att orka göra detta??

Fortsättning följer.....

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback