Ahh!!

Härligt, härligt var det!!

(bild från jaboillustration.se)

Ja, att simma alltså!! Alltså, det kommer ju aldrig att kännas tråkigt att åka och träna, när träningen är att simma.
Även om det känns som om det kommer att kännas i kroppen de närmaste dagarna. Och Helst i nacken, blir väldigt jobbigt där när man itne simmar "proffsbröstsim", alltså far och hoppar upp och ner i vattnet. Fast det är kanske det man får lära sig.

50 längder simmade jag i alla fall x25m borde ge ca 1,25km, på 50 min ungefär.
Känns OK, får se hur det går nästa gång, sen blev det nån längd ryggsim, för att rädda nacken, och sen trampa vi lite vatten och så oxå.

Sen var det himla skönt med bastu efteråt, och dusch.
Vi avslutade med en sallad i Remsle, och kaffe hos U´s morbror.

Blev sent innan vi kom hem, men ibland gör det inget...

Får se om det blir Pump på torsdag nu då, men ingen verkar ju haka på, så vi får se, känns som om jag ställt in mig på det nu, så därför vill jag fara. Men å andra sidan vet jag inte ens om det finns nån plats kvar. Får fara dit imorgon och kika... Dessutom är det ju nån som fyller år på torsdag oxå...

Jaja, nu ska det bli skönt att sova i alla fall. Tror jag kommer somna som en stock, har ju varit vaken sen 05.45 imorse...

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback