God morgon!!


Här sitter jag i morgonrocken och avrundar frukosten med en kopp te!!
E har åkt och lämnat V, för E ska nämligen på Svensexa idag, han som ska drabbas borde vara varse det nu, borde sitta på tåget upp från Sthlm och svettas.. =) Min kära kusin D ska nämligen skrida fram till altaret snart, eller det blir inget altare, men han ska gifta sig i alla fall!

Så vad ska jag hitta på i min ensamhet då?? Jag funderade på att ge mig ut och gå, eller kanske till och med springa, men vädret hjälper mig inte direkt på traven..

Jag vet inte om det syns så bra, men det regnar, det hänger vattendroppar på spröjsen...
Och det regnar ganksa mycket, ett tätt, ihållande regn... Jag skulle kunna gå ändå, men man vill ju inte bli förkyld eller så, och att börja springa en dag när regnet öser ner känns inte som en bra idé..

Men kanske en vanlig promenad då bara, med ljudbok i lurarna, det skulle funka.
Fast jag kanske väntar tills E kommit tillbaks, och gett sig av igen. Sen vet vi inte när vi syns igen, eller förhoppningsvis blir det nångång ikväll, men inte på hela dagen, om jag inte måste åka och kika på nå aktiviteter de ska göra, kan bli skojigt att se!!

Men oj, vad tjatigt det här blev då...

Får spela lite Chuzzle på king.com tills E kommer istället för...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback