Hallå!!

Oj, vad det var länge sen...

Kika runt på lite bloggar, och fick en sån enorm lust att blogga!!
Så ja, nu kanske man ska komma igång igen då!!

Kolla statistiken, och det har inte gått en enda dag utan att nån varit in, för bara nån vecka sen hade det varit in 15 st!! Ganska bra statistik för att inte ha bloggat på tre månader eller vad det kan vara...

Men ja, detta känns bra, har faktiskt saknat bloggen ganska mycket. Den blir liksom som en kompis som man berättar allt för. Från början gick jag bara runt och tänkte "Hur ska jag berätta om detta i bloggen", och så bara...näe, ingen blogg..
Kändes nästan som en kompis försvunnit. Jaja, nu ska jag inte överdriva, klart att det inte var en kompis som försvunnit, jag är inte så ensam att jag måste vända mig till bloggen för tips och råd. Men det blir ju nästan lite så, i och med att folk går in och kommenterar, ett litet bollplank...

Får väl se hur detta går nu då framöver, och om ni är några kvar som är intesserade av mitt lilla liv!?!
Så kanske man tar upp denna gamla vana igen!

Nu ska jag i alla fall återgå till jobbet.

Hej!

      
     

Kommentarer
Postat av: Lena

Ahh, så trevligt att du är tillbaka! Tyckte nog att det liknade en blogg det du gjorde när jag kikade in på jobbet =) Det är bra, då kan jag hänga med lite i ditt liv igen.

Kram!

2009-08-18 @ 13:07:46
Postat av: Paulin

KUL att du är tillbaks :) Och ny, fin, grön design också :) trevligt!

2009-08-18 @ 14:20:59
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Helena

Kul att du har börjat blogga igen! Jag är en av dom som har kollat in så gott som varje dag;-)

2009-08-18 @ 15:56:41
URL: http://www.slattmyrens.cybersite.se
Postat av: Helena

Hej! Skoj skoj att du är tillbaka i blogglivet! Men för att var en gnällkärring så här på en gång så är det lite svårt att läsa i din nya design. Skulle tro att det är tänkt att all text ska vara på det gråa, men så är inte fallet...

2009-08-18 @ 16:10:25
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback