Måndag igen!

Sådär, nu är man väl som folk igen...
Trots väldigt dålig sömn inatt, har vaknat stup i kvarten tror jag...

Solen skiner idag oxå, så nu kanske man kan utnyttja den idag då, hade ju dåligt samvete hela dagen igår för att man låg inne, men å andra sidan så var det ungefär vad jag pallade med...
Fast innan vi kikade på filmen igår så var vi faktiskt ut en sväng. blev ingen promenad, bara vattna lite tomater, rensa lite i blommorna, bara för att få lite luft.

Filmen var bra i alla fall!
Så länge svenskarna håller sig ifrån action så kan de faktiskt lyckas. (Alltså, i förra Wallander filmen hade de försökt sig på det där, och det blev inte just nå bra...)
Eller jag ska inte dra alla över en kam, Johan Falk-filmerna, alltså Livvakterna, Noll tolerans och de är ju riktigt bra, men oftast när det börjar sprängas och skjutas så blir det så löjligt. Egentligen kanske det ligger närmare verkligheten än vad de amerikanska filmerna gör, med explosioner och sånt, men det är ju ändå sånt man blivit van nu, de har ju liksom satt den standarden.

Det är ju i alla fall en film som jag vill se:

Annars så längtar jag nog lite efter hösten nu, eller den har väl så gott som kommit, och det är så skönt!
Luften blir som helt annorlunda, den blir frisk och klar på nåt vis. Det är så härligt att vara ute, och allt blir så vackert.
Ska ta och rycka igång promenaderna igen, eller har väl inte slutat, men det har blivit lite lite promenerat på slutet.

Ja, det var väl det jag ville ha sagt för stunden.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen visst är det mysigt att det börjar bli lite höstkänsla ute! :) Och fint höstväder får vi ju också verkar det som. Och idag är det bara 4 månader kvar tills julafton! :O :D Så snart kan vi börja lyssna på AccuHolidays igen och kolla på Ensam hemma....^^

2009-08-24 @ 16:52:58
Postat av: Paulin

Ja, och det var ju då jag som skrev här uppe, vettefasen varför allas namn verkar försvinna titt som tätt? Störigt....

2009-08-24 @ 16:54:28
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback