Trassel...

Hallå!! Är nå trassel med datan, så den funkar inte riktgit som den ska, så det blir kasnske lite bloggande en stund framåt. Men ska beställa en extern hårddisk och sen installera om datorn, och hoppas det ordnar sig!! (Eller ja, inte ska jag göra det, utan det har våran datasupport L erbjudit sig att göra!!)

Har installerat Firefox nu, och men det spelar ingen roll, samma krångel ändå.
Dessutom ser min blogg inte alls bra ut nu med Firefox, med det gråa fältet där det är tänkt att texten ska vara..
Kan det vara så att du Helena, har Firefox hemma?? Förstår vad du menar nu i alla fall, får se om jag kan få till det på nå vis...

I går sov vi i alla fall i stugan med Syster m.familj. Var så himla skönt, har längtat efter stugan i flera veckor!!
Åt god mat, spela lite spel och så...

Idag fyller Pappsen år, så det blir nog middag där.
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Tänkte fara och våldsgästa några förmodade bakissjuka vänner, skaka lite liv i dem.
Och så tänkte jag försöka mig på att sringa lite intervaller igen, har faktiskt haft träningsvärk sen sist, känns fortfarande lite i smalbena, men hoppas att det går över när man kommer igång.

Nähä, kul att fler och fler hittar tillbaka hit i alla fall!
Utan att jag berättat för nån att jag börjat blogga igen...

Bjuder på lite bilder från Grisrundan i våras!!






Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Ja jag har firefox och jag har samma problem som Helena :)

2009-08-29 @ 21:04:06
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback