Vad tror ni

om en sån här??

Sony Ericsson W302

Välj låtar eller spela upp dem slumpmässigt. Skapa dina egna spellistor. Walkman®-spelaren ger dig överlägsen ljudkvalitet.Lyssna på de senaste nyheterna eller en bra radiokanal när som helst. Sätt bara i handsfreen, slå på FM-radion och ratta in en bra kanal. Glada leenden, stunder att minnas, spektakulära landskap - dokumentera allt med den inbyggda 2-megapixelkamera. Lägg upp bilderna på din blogg så att alla kan se dem.10,5 mm tunn och med en framsida i aluminium: i W302 kan du förvara många olika saker - din musik, dina bilder och dina kontakter.

  • Vikt: 78 gram
  • Mått: 100x46x10,5mm
  • Taltid: upp till 7 timmar
  • Passningstid: upp till 300 timmar
  • Display: TFT 262K färger, 176x220 pixlar
  • Kamera: 2 megapixel
  • Internminne: 20 MB 
  • Minnesplats: M2 (Upp till 4GB) 
  • Nät: GSM, Quadband, EDGE
  • Anslutningar: Bluetooth, datakabel
  • Övrigt: FM-radio, RDS

Förpackningen innehåller: telefon, reseladdare, batteri, stereoheadset , 512mb M2 minneskort, datakabel USB, manual.


Min egen har ju gått sönder för att tag sen, blev glapp i nå kablar. Så då fick jag ju låna en av Far, men den är ju bara till låns, och till råga på det så har jag ju nu gått och tappat den i golvet och batteriluckan har gått sönder, eller ja, till och med ramlat bort, så det är ju helt öppet in till batteriet, sim-kortet och minnerskortet. Inte bra, inte bra alls.
Så då känns det ju ganska relevant att köpa en ny. Och detta verkar vara ett bra alternativ, den har allt jag vill ha, och är billig. Har hittat den som billigast hos Telia för 895:-. Det som då är kruxet är att jag undrar, Är den bara skit?? Hur kan den vara så mycket billigare än alla andra??
Den har ju både kamera, radio, Walkman, bluetooth, ja allt som jag behöver i alla fall...

Nån som har nån erfarenhet, eller hört nån historia om denna telefon??
Ska jag slå till?? Skulle till och med kunna få den betald, som present av E istället för ett par nya gympadojor...

Ja, det tål att tänkas på...

God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback