Gah!

Om man tittar på bilder i Windows fotogalleri, och den hoppar över bilder och blandar de hur som helst, om man har valt att de ska visas i en slinga, ej blandat, vad är det för fel då??
Blir tokig!! När man varit ute och knäppt kort och vill titta på de, så bara hoppar de som de vill!!

Why???

Har i alla fall varit på en oerhört kort promenad med kameran, knäppt lite kort och hämtat posten...
Lite mer än ingenting i alla fall...
Men det var inget riktigt kortknäppar väder, dels för att solen itne skiner och dels därför att det är inte så kallt så snön gnistrar längre...
Men såhär ser det ut i alla fall!




Såhär såg det förresten ut i stan i onsdagsmorse när jag åkte efter Frösöstrand.
Vackert!! Och det var inte det enda vackra jag såg den morgonen...
(I verkligheten kan ni tänka er lite starkare färger, alldeles orangerött längst ner
denna bild är tagen med mobilen, medans jag kör...) 
Och så här fint var det på jobbet häromdan..



Men nu, nu ska jag ta mej tusan göra ett ryck med lite städ här hemma...
Kvart över ett.... Herre guuuuud!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback