God morgon!

Åhh, vilken härlig morgon!!
Vaknade vid nio...
Låg och rullade runt i olika sköna lägen i sängen för att sakta vakna till liv...
Läste bok....
Sen klev jag upp!
Alltså för ca en kvart sen...
Nu ska jag hitta nån god frukost och sen ska jag ta en härlig promenad i vårt vackra, vita vinterland.
Ska ta med kameran oxå, även om jag inte riktigt vill använda den, då det är nåt fel på den.
Varje gång jag startar och stänger av den skorrar det på ett obehagligt sätt i objektivet.
Ska lämna in den på Mediamarkt där den är köpt nästa helg, har fortfarande garantin kvar.
Måtte det inte vara nåt allvarligt!!
Sen får vi se hur mycket mer jag hinner med innan det är dags att göra sig iordning för julbordet!
Ska även se om jag hinner springa en snabbis på stan för att unna mig en vinterjacka.
Har ingen mer än min skoterjacka från Snowpeople, och den är ju kanske inte så rolig att ha jämt, när man vill vara lite finare...
Nåt sånt här kanske, som är både varm och snygg!
EVEREST W DOWN JKT F09
Jackor/EVEREST W DOWN JKT F09 från stadium.se

Min förra vinterjacka jag hade köpte jag för över tio år sedan, och det har börjat gå hål i den och dragkedjan är trasig, så jag tror att det är OK att inhandla en ny nu!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback