Nu så..

*Slå in julklappar
*Städa badrum

*Städa hall (Typ för tredje gången denna vecka)
*Dammsuga och torka golv i hela huset
*Byta sängkläder
*Julpynta hos momma Blev lillasyster som får göra, hinner inte!!
*Julpynta här hemma, har fortfarande inte fått upp mer än granen typ...
*Griljera skinkan

*Bada och en genomgång av sig själv.
*Sova sött och vakna utvilad!

Endast den sista punkten på listan är kvar, och den tänkte jag strax utföra!
Herregud, vad man håller på.... Men trots att det kändes som om jag aldrig skulle bli klar så var vi ändå färdiga med allt utom duschen vid tio, och det är nog det tidigaste jag varit klar nån gång...

Nu kommer jag att sova riktigt, riktigt gott, och hoppas på en trevlig julafton!!



God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback