Och resultatet är.....

Inte klart på långa vägar...
Det är inte alltid bara att städa när andan faller på...
Vi kom igång bra, men först kom E´s föräldrar, sen kom Kusinvitamin med Sambo från Sundsvallet och hälsa på, sen var det middag hos Svärföräldrarna och sen var det lucia i Kyrkan.

När det var slut var klockan sju och lusten hade liksom försvunnit nånstans på vägen...
Hann färdigställa i ett rum i alla fall, sovrummt, så där står nu några väldoftande ljus och brinner tills vi ska gå och lägga oss...
Såhär såg det ut före:
  
Och såhär blev det efter:

  
Och när vi går och lägger oss blir det såhär mysigt:


Det tar tusan så lång tid när man varit slarvig länge. Alltså herregud, jag vet inte hur ofta jag gnäller om städning och plockning och hålla efter och likförbannat står man där, gång efter gång med huset som ser ut som efter en tornado... Lär man sig aldrig??

Nu börjar tredje advent lida mot sitt slut i alla fall, och så mycket städning lär det väl inte bli imorgon heller, för då fyller U år!

Nu ska jag dra en runda genom duschen, och sen hoppa ner i min nyinköpta, ultrasupersköna, inte så fina, men underbara morgonrock!! (Är rätt svårt att ta kort på en morgonrock, särskilt när man har den på sig...)


Gullig va?? =)

God kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback