Städkärringen..

Hur kul är jag egentligen?? Som bara skriver om städ, städ och mera städ...
Eller inte det enda, men till stor del... Och dessutom skulle jag definitivt inte vilja påstå att vi oftast har det rent och fint hemma, utan stökigt!!

Men mera städ blir det. Nu är två rum till avklarade, eller på ytan i alla fall, sen är det mer sånt som inte syns, men sånt som känns kvar. Det är ju oftast roligare, så det gör inte så mycket.
Såhär ser det ut i alla fall.
Före:

Efter:

Före:

Efter:


Lite extraskrubb har jag hunnit med i alla fall. Och vill självklart visa detta för nån, annars är det ju (nästan) helt onödigt. Därför blir ni drabbade!
Före:
 
Efter:


Sen så körde jag dokumentförstöraren oxå, med alla papper som jag rensade bort häromkvällen...


Nu blir det bullar och glögg i soffan, tända ljus och trevligt sällskap.
Det var länge sen...

God afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback