Walking in a Winter WonderLand!


På riktigt!!
Det är verkligen helt gudomligt, underbart vackert ute!!
Himlen är klarblå, snön gnistrar och kinderna rosas!!
Åhh, idag har min jul/vinterkänsla barometer slagit upp i topp!!
Eftersom jag jobber hela dagarna så hinner man ju inte ta några kort medans det är ljust ute, men om jag letar i arkivet på kort från ifjol så har väl denna dag sett ut något i stil med detta:

Fast inte så höga plogkanter då... Än i alla fall!!
Och termometern har visat på mellan -6 och -10...
Men jag har inte frusit en sekund!! Bara njutit!!
Ibland har jag kommit på mig själv med att bara stå och stirra på naturen runt omkring mig, hur otroligt vackert vi bor!!! Vilken lyx!!
Sen har jag åkt madrass hela em, upp och ner, upp och ner!!

Ja, snart tror ni väl att jag blivit religös oxå...

Och egentligen vet jag inte varför jag berättar detta då det verkar som om de flesta av er bor här, och har upplevt denna underbara dag själva...(Förutom Syster då som hatar snö och förmodligen svär ve och fasa över denna dag..=)) Men jag bara måste!!

Nu ska jag hjälpa E med middagen och sen ska vi till B som fyller år idag!
Det är inte bara julklappar som ska inhandlas, då det ska fyllas år oxå!

Hej!

Kommentarer
Postat av: sys

Ha ha! Nädå jag svär faktiskt inte just idag, det har varit riktigt fint ute! Däremot tycker jag att detta räcker gott och väl. Lagomt vitt, lagom mycket att skotta, sen kan skiten tina bort i början av mars...=D

2009-12-02 @ 00:25:03
URL: http://josblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback