Dagens tre positiva!

Höll ju på att glömma...

1. Selinas långa, utdragna och väldigt ljusa "Heeeeeej"  varje gång hon  ser mig på dagis!! =)
2. Floatingen, känner mig väldigt lugn, harmonisk och avslappnad!
3. Att kassörskan på Ica skrattade och inte haffade mig när jag råkade få med mig en påse avokadosar (Är detta ord verkligen grammatiskt riktigt??) utan att betala. Haha!

Måste berätta lite närmare. Skulle bara springa in en snabbsväng på Ica och handla balsam och duschcreme, eftersom redan senila jag glömde ovanstående på floatingen.. Men som vanligt blir det lite mer grejer och tillslut är armarna fulla. Jag går till kassan och lägger upp alla grejer på bandet. Får gå tillbaks och hämta en film som man fick med Aftonbladet gratis idag. Betalar. Ska gå och packa, och när jag sträcker upp handen märker jag att där på långfingret hänger en påse med avokadosar! Ojdå. "Jag ska ha de här oxå". "Ja, precis, jag tänkte det." Utbrast hon och skratta. "Men det var ju inte så dyrt, det du tog, 16:-" "Näe" svara jag "Det skulle nog inte räknas som grovt rån" Kläcker jag ur mig, innan jag kommer på, att det skulle nog räknas som stöld eftersom jag inte hotat henne med nåt, ordpolis som jag är, även mot mig själv!. "Jag är glad att du försöker muntra upp mig" säger hon när jag räcker över pengarna. Haha, ja så det kan gå.
http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=50895&m2=4&y2=2008&m=1&y=2009&intShowMenu=a1
Heter det avokadosar förresten?? Har svårt att tro det... Men det låter roligt tycker jag. Kommer nog fortsätta säga det!!
Det är väldigt gott i alla fall, särskilt med lite salt på!!
Nähä, social var det!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback