Paradiset!

Det är väl kanske hur jag skulle vilja beskriva de norrländska skogarna en dag som denna.
Så himla oerhört enormt vackert. Och där har vi åkt, med skoter, så nära naturen man kan komma.
Jag skulle gärna knäppa kort var enda meter för att visa er, men ni får helt enkelt ge er ut själva för att uppleva det.
Men lite smakprov ska ni få.


                   



  
                                             B är ute å leker

Ja, så om ni suttit inne idag så har ni verkligen missat nåt.
Hoppas på många fler såna här dagar framöver!! Även om skoterturen ganska tidigt blev avbruten p.g.a skoterhaveri...


Lite trist, såna här dagar kan man ju vara ute hela dagen...

Nähä, nu är man nybadad och ska snart kika på film.
Ha en bra kväll så kommer det mer bilder sen, var iväg på en liten sväng till och knäppte lite kort.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Maria E

Fy fan va äckligt! Jag tror jag måste spy...... (tårarna rinner och det värker i magen av längtan....)

2009-02-02 @ 14:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback