Så har snart

ännu en dag passerat. Idag har jag jobbat mest hela dagen. Sen blev det plättar när man kom hem. E stekte för fulla muggar. Så idag blev det faktiskt stekos i nyllet när jag kom hem!! Så har vi varit barnvakt till mina två kusinbarn. Den äldsta och V skiljer det bara ett år emellan, så de leker himla bra tillsammans. Det är inte tyst och lugnt runt om dem, men de har himla skojigt ihop, och så länge stojet inte är av ondo finns ju ingen anledning att stoppa det heller!. Och lillebrorsan hänger på rätt bra han med. Så det blev stoj och bus hela eftermiddagen, och nu for pojkarna och jag hem till de och de har precis krypit ner i sina sängar.

Ser ni vad effektivt jag undviker att hitta på rubriker?? Skit händigt när man inte vet vad man ska sätta för rubrik!! Apropå...

Dagens tre positiva då, vad ska vi hitta på där?? Blir ju svårt när man inte hunnit gjort så mycket under dagen mer än jobbat. Men jag ska försöka i alla fall.

1. Pulkabacken! Var ute och på fm och åkte lite i pulkabacken, är alltid lika roligt. Dock blev det inte så många åk idag, men det är lika roligt för det.
 2. Kusinbarnen. De är för himla söta och goa.
3. Träningsvärk. OK, detta kan ju låta konstigt, men även om just den är en plåga, så vet man ju att man rört på fläsket. Man får ju inte träningsvärk av att ligga i soffan i alla fall.

Ja, se där, fick ihop tre punkter även idag.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite mer. Verkar ju vara en himla bra bok,så det gäller ju att passa på när tillfällen ges. Och strax kommer väl kusin hem.

Imorgon blir det floating, så imorgonkväll blir det en recension på det!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback