And I´m back in the game!!

Så, då var det slut på det roliga. Alla ledigheter är över och det är dags att återgå till vardagen.
Jag har tyvärr inte så mycket tid att skriva just nu, ska käka middag, och sen åka iväg och skruva lite med min skoter. Brukar försöka få hjälpa till själv, eftersom jag tycker det är roligt att skruva och vill lära mig, men oftast så slutar det med att E inte orkar berätta för mig hur eller vad jag ska göra, och så gör han det istället, och jag sitter och tittar på.
Men, som vanligt, så ska jag försöka i alla fall... Det är dämparna som ska loss för lite renovering.
E ska byta matta på sin skoter oxå, så det lär ta lite tid, men om det inte blir allt för sent, så får ni en liten sammanfattning av mitt jullov senare.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback