Instängd

Jaha, såklart att enda dagen med sol som vi ahr sen jul eller jag vet inte när, då skajag jobba. Och inte jobba-öppna-sluta tidigt, utan jobba-stänga-sluta sent... Iofs har jag ju det perfekta jobbet för finväder, vi har varit ute och klättrat i snöhögar hela fm, men jag vill ju va ute och ta kort. Kanske åka upp till skylten och foto Hammarstrands bästa sida-Utsikten över Pålgård!! Eller på nåt annat som blir mycket finare när solen skiner...

Hoppas hoppas hoppas att det blir lika fint väder ihelgen oxå!! Då blir det skoter och foto. Man kanske kan surra in kameran så pass att man vågar ta med den ut på tur. Borde kanske ringa mitt försäkringsbolag och teckna en allrisk-försäkring först!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback