Pust..

                                        
Jag skulle verkligen kunna gå i ide. Jag vill bara gå och lägga mig hela tiden. Jag borsta tänderna för en stund sen, så det går fort att lägga sig när det väl är tillåtet att gå och lägga sig. Vilket jag redan hade gjort om inte E frågat med märklig stämma "Ska du gå och lägga dig nu??" Så jag sitter väl här en stund till då...
Jag tror vi gått och lagt oss väldigt tidigt, väldigt ofta, för ikväll när V gick och la sig så fråga han  "Ska ni oxå gå och lägga er nu??" Mitt instinktiva svar var "Ja!! det kan vi väl göra" Men E´s blick sa inte samma sak..

Förkylningen verkar inte veta var den är på väg, känner mig inte febrig nu, men däremot hostar jag mer, p.g.a irritationer i halsen... Borde kanske göra nån rejäl anstängning så den bär av åt nåt håll i alla fall, ändra försvinna, eller bryta ut.

Nu är det inte så länge kvar tills vi ska till Kall heller på skotersemester. Ska bli så himla skoj, är ju som sagt inne i en riktig skoterperiod!! När man tittar på bilderna från ifjol så blir ju längtan inte mindre.


               
                                                                                           (Pauerlajn slut efter 12 mil på skoter)

Mhm, blir ni avundsjuka nu?? =)


Nähä, nu börjar klockan bli himla mycket, efter nio!!
Och jag börjar 06.00 imorgon. Då må man ju va utvilad.


Man borde skämma bort sig på morgonen!! Tänk, att förut orka jag  ner på jobbet, även när jag börja klockan 6, vilket innebär att jag gick härifrån strax efter 5, vilket innebär att väckarn stod på 4 nånting... Galet!! Vart tog den hurtbullen vägen?? Hallå?? Nån som sett till den??

God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback