Zzzz....

Ja ni, har egentligen inte så mycket att skriva.
Är inne i en trött period, äv konstant trött tycker jag. Skulle kunna bosätta mig i min säng.

Å så vet jag inte vad jag ska ge E i present heller, å de är ju inge länge kvar!!
Det känns ju som om man vill ge nåt speciellt, han fyller ju jämnt, men samtidigt så är ju inte pengar det vi har mest av just nu... Och så ska vi ju till Kall på skotersemester v.10, och då må man ju ha pengar å..
Oohhh, vad jobbigt.

Näe, om man skulle ta och bestämma sig, som Blondinbella, innan jag är 30 ska jag vara ekonomiskt oberoende.
(Fast hon har ju sagt 20, men det har jag ju redan passerat)
Så, då var det klart!! Då är det bara att vänta på pengarna då!!


Hej!

(Man skulle ha haft ett sånt här lager:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback