God dag!

Tänkte bara meddela att jag fortfarande lever!! Och jag kan röra mig! Och faktiskt riktigt obegränsat!
Det enda som känns i kroppen idag är lite i axlarna, lite i nacken och armarna och lite i ryggen. Peppar peppar ta i trä dock, yogan brukar ju komma krypande lite efteråt, typ framåt kvällen och morgondagen.


Igårkväll var jag dock väldigt slut. Jag lyckades hålla mig vaken till Design: Simon och Thomas, men sen var det god natt.
Somna i soffan som en stock, bokstavligt talat. Det var ju inte bara all träning, jag hade ju börjat 6 på morgonen oxå, och då är jag ju alltid trött ändå. E försökte övertala mig att gå och och lägga mig uppe, men det fanns inte en möjlighet till nåt sånt. Jag bara dorma rakt av!! Efter en timmes oerhört skön sömn, så lyckades jag pallra mig in i duschen och vidare upp i sängen. Då hade ju den allra värsta tröttheten gått över, så då blev jag vaken ett tag. Men sen har jag sovit som en stock hela natten!!

Så nu vet ni!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback