God kväll, adjö, god natt!

Puh, nu är jag slut, och det är förmodligen ingenting motför vad jag kommer att vara när väckarn ringer imorgon bitti, 05.30!

Denna dag har varit fullt upp!! Efter jobbet så blev det en massa sista minuten shopping inför skoterresan. Sen kom jag och E på att vi må nog skotta av taket, har en massa vänner som fått vattenskador p.g.a all snö på taket,, vore ju inge kul å få de... Sagt och gjort. Detta projekt försenade oss ca en timme till middagen hos systeryster som var ställd till 17.30, kl. var alltså 28.30 när vi kom... Sen så umgås där, mysa med Selina, låna släpvagn. Hemma igen vid nio, lasta skotrar, tanka skotrar, kapella skotrar, bli ovänner, flytta över lite grejer till bilen, packa inne, alla kläder, organisera, ordna, bli vänner igen, skriva kom-ihåg-lista på allt som inte kan packas ikväll... Och här sitter jag nu. Har förhoppningsvis packat allt som går att packa, utom maten, tandborsten, blöta täckbyxor...

Och allra, allra sist slänger jag in ett litet inlägg här, säger adjö, syns på söndag.

Ska ha tre förhoppningsvis underbara, härliga, roliga dagar i Kall, på skotersadeln, med goda vänner!!
Ska försöka knäppa mycke fina kort som ni kan få se när jag kommer hem.

Men näe, nu är det hej då, jag behöver mycket bättre sova än sitta här!!

Hare bra!!
Nu kommer jag inte tillbaks nåt förrän på söndag!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback