Hej hej hallå!!

Så var man hemma igen då!!

Har haft en underbart härlig helg med skoteråkning, härliga vänner och många skratt!!
Vi åkte skoter två dagar, några åkte tre och några till och med fyra dagar.
I lördags skippade jag, E, C och I skotern och drog till Åre för ett dopp i Holiday clubs pooler. Skönt att komma iväg lite och göra något annat. Dock tappade jag ovetandes mina glasögon på parkeringen där, och upptäckte senare att de blivit överkörda.... nu har jag lyckats slarva bort två par glasögon, hur klantigt är inte det?? Så det är bara till att ringa optikern till veckan och fixa nya.... Kul, de är ju inte gratis...

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från skoterturerna, men batterierna i kameran är slut, så det blir lite svårt, de får bli en annan dag.


Nu spelar jag, E och V Bingolotto faktiskt... Hör inte tillvanligheterna, men det kändes som en lagom aktivitet såhär på söndagkväll. Och V har faktiskt redan vunnit 200:-! Men han fattar nog inte riktigt... "Men hur får man bingo då?" "Men det är ju det du har fått!" "Jag vill vinna en bil! Är det verkligen en riktig, stor bil?"  "Ja, fast du har vunnit pengar, som vi får hämta på affär'n imorgon..."

Nu ska jag umgås med E och V, berättar mer sen, med bilderna. Men nu är jag hemma igen i alla fall, hel och hållen!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback