Hola compadres!

Jag kan inte ett ord spanska, så jag blir inte ett dugg brydd om det är helt totalt felstavat...

Idag känner jag mig lite bättre, om än väldans trött...
Blev lite sovet igår, även om vi låg mest hela dagen.

Fast vi piggnade på lite mot kvällningen, tog ett dopp i bubbelkaret, och fick sen lite kaffe och goda kakor hos snälla grannarna H och L! E hade även hyrt en film som jag tänkte att det finns ingen möjlighet att jag orkar se den. Började kolla vid nio. Han blev lite sur, men sa att han får väl kolla själv då!
Och hur gick det då?? Jo, jag såg hela filmen, medans han låg och snarka med jämna mellanrum sista halvan av filmen!!  =)

Guud vad det märktes att det försvann en timme igår, herregud, hux flux var klockan åtta tyckte jag! Inte för att det gjorde nåt, hade gärna kunnat skippa hela gårdagen!!
Jag som hade en sån fin kurva mitt alkoholintag, har inte varit skitfull på närmare två år tror jag (om man räknar bort tjejkvällarna, men de räknas inte in i statistiken, för då är det ju bara vi tjejer), utan har lyckats hållt mig på en anständig nivå när det varit fest, osså blir det såhär.. Jaja, gäller bara att sköta det bättre nästa gång! Jag var ju inte aspackad eller pruttfull, bara full...

Idag blir det i alla fall en långpromenad, har inte gjort nå aktivt på hela helgen, eller jo, jag städade ju hela lördagen, och det blir ju lite kaloriförlust på de, men inget sportande, så idag ska jag i alla fall gå!
Stegräknartävlingen börjar ju idag, men våra stegräknare har inte kommit, så vi ska försöka uppskatta hur många steg vi går, lätt?!?! Får kopiera en annan dag, sen när man fått dem...

Såg Leila på landet igår, och åhh, vad jag längtar till våren!! Eller ja, tills snön smält bort!! Vill bara plantera och odla en massa grejer!! Skulle vilja ha ett stort land, men vet inte riktigt var jag ska göra det.. Har ju två sj-pallar som jag planterar i, men det känns som om de är för små för allt jag vill plantera! Och så skulle man ha haft ett växthus!
Tänk om man hade ett litet torp, och massa pengar och tid, åhh vad jag skulle dona!!

Jaja, får börja med att plantera om blommorna inomhus, blidde ju ignet sånt i helgen...

Ajöss!

Kommentarer
Postat av: linda

ja du, vänta dig inte för mkt av stegräknarna, räcker med att man snuddar vid faanstyget å den har nollställt sig!

2009-03-30 @ 16:26:57
Postat av: Helena

Ojdå, det låter ju inte bra... Men om man har på den känsligaste nivån så räknar den på ganska bra va?? Ia skulle sträcka sig fram, och fick två steg för det!!

2009-03-30 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback